Thursday, May 29, 2014

BUDAK 8 TAHUN ROGOL BUDAK 10 TAHUN, INI BUKAN BERLAKU DI KELANTAN YER..

Gadis kecil berusia 10 tahun diperkosa kanak-kanak 8 tahun

TRIBUNNEWS.COM, OKLAHOMA CITY - Seorang gadis kecil berusia 10 tahun mengaku telah diperkosa seorang kanak-kanak lelaki  berusia delapan tahun yang dibantu kakaknya di kamar mandi sekolah rendah di Oklahoma City.

Insiden mengejutkan itu terjadi di SD Edgemere, Oklahoma City, terkuak setelah ibu mangsa melihat anaknya terlihat dalam kondisi stres ketika  menjemputnya dari sekolah.
Ketika dijemput, anak perempuan itu langsung berlari sambil menangis terisak-isak di pelukan ibunya.

"Dia datang dengan lutut dan tangan bergetar serta menangis hebat. Saya langsung melompat keluar dari kereta dan bertanya apa yang terjadi. Dia hanya mengatakan 'Mama, mereka menyentuh saya di sana'," kata ibu korban.

Kanak-kanak itu kemudian bercerita, ketika dia pergi ke kbilik mandi, seorang kanak-kanak lelaki dan kakaknya terus menyerang.
"Anak laki-laki itu langsung melepaskan seluarnya dan membuang seluar anak saya," kata ibu korban lagi.

Setelah memperkosa korban, kedua anak itu kemudian mengancam agar anak perempuan itu tidak mengadukan kejadian di bilik mandi tersebut kepada orang lain.
Polis  kemudian dipanggil dan kemudian membawa mangsa ke rumah sakit untuk menjalani pemeriksaan. Berdasarkan hasil pemeriksaan, terbukti kanak-kanak  perempuan itu memang telah menjadi korban pemerkosaan.

"Saya tak serta merta menyalahkan anak-anak itu, tapi saya menyalahkan para guru yang seharusnya melindungi anak-anak ini selama berada di lingkungan sekolah," kata sang ibu.
Dinas Pendidikan Oklahoma City segera turun tangan dan bekerjasama dengan polis untuk menyelesaikan kes mengerikan tersebut.

No comments:

Post a Comment

BACA INI JUGA !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...