Friday, November 7, 2014

GILA KOREA YANG TAK BOLEH DIIKUT ! BULU !!

Tidak dapat dinafikan bagi sesetengah individu di Korea Selatan, pembedahan plastik mampu mengubah kehidupan mereka kepada yang lebih baik.
Namun sebuah laporan dari negara tersebut menunjukkan trend kecantikan terbaru yang hangat diperkatakan ialah ‘menanam bulu kemaluan’.
Ya, jika sebelum ini trend menyimpan bulu ketiak sudah membuatkan kita loya, bagaimana pula dengan trend menanam bulu kemaluan yang boleh dikira lebih dasyat ini?
Menurut mereka, amalan membiarkan bulu kemaluan (pubis) sehingga tebal dan lebat dilihat sebagai tanda keseburan dan kesejahteraan seksual.
Dalam sebuah kajian di sana mendapati, perempuan yang mempunyai bulu pubis yang kurang adalah besar kemungkinan menghidapi penyakit ‘pubic atrichosis, iaitu tahap keseburan yang kurang berbanding wanita yang mempunyai bulu pubis yang tebal.
Hanya 10 peratus daripada wanita di Korea menghidapnya yang kebanyakkanya berpunca daripada psikologi dan stress.
Prosedur penambahan bulu pubis ini dilakukan dalam bentuk pembedahan yang berkos £1250 (RM6625) dan mengambil masa selama dua hingga empat jam.
Menurut mereka juga, individu yang melakukan pembedahan penanam bulu pubis tersebut boleh menempah reka bentuk seperti tiga segi, petak, bujur dan paling terkenal sekali bagi kebanyakan mereka ialah bentuk kipas.- mnh

No comments:

Post a Comment

BACA INI JUGA !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...