Friday, September 26, 2014

HISHAMMUDDIN MASIH INGAT KEPALA GENGSTER !

Aku petik bahan ini daripada FB DS Hishammuddin Hussein yang memetik catatan seseorang yang bernama Badrulsham Mansor. Korang baca catatan tu. Mungkin pada sebahagian orang ini biasa. Tapi pada aku dan pada ramai pemerhati politik, ini adalah sesuatu yang amat berharga.

Orang nilai kita selepas memerhatikan tingkahlaku dan sikap kita. Politik baru ini menghendaki ahli politik tidak sombong, mesra dan saling menghormati. Komen kepada catatan ini menggambarkan kemahuan rakyat sebenarnya...

( Catatan DS Hishammuddin mengulas Badrulsham Mansor )
Bro Badrulsham Mansor - Bagi saya, kawan tetap kawan - dulu, kini, selamanya. Bak kata-kata hukama- "Sebaik-baik sahabat itu adalah orang yang tidak pernah berubah-ubah, meskipun zaman terus berubah”
Gambar: Bro Badrulsham Mansor - Bagi saya, kawan tetap kawan - dulu, kini, selamanya. Bak kata-kata hukama- "Sebaik-baik sahabat itu adalah orang yang tidak pernah berubah-ubah, meskipun zaman terus berubah”

8 comments:

  1. TERBAIKLAH DATOK HISHAM !

    ReplyDelete
  2. Yang banyak belagak sekarang ni yang muda muda

    ReplyDelete
  3. Hishammuddin ni memang mesra dengan orang. Itu imej dia dari dulu

    ReplyDelete
  4. Sekarang banyak pemimpin umno dah ok. Mesra rakyat. Ini akan menyelamatkan umno

    ReplyDelete
  5. La ni org tak berapa nak undi parti. Dela tgk calon. Calon OK rakyat pilih

    ReplyDelete
  6. Dulu ada pemimpin bertanjak, belagak. Sekarang kalau nak berlagak, pakai kalah lah.

    ReplyDelete
  7. Zaman sekarang kita buat baik pun tersebar, kita buat tak baik pun tersebar!

    ReplyDelete
  8. Tahniah. Aku dengaq pemimpin umno baguih ni aku jadi lega.

    ReplyDelete

BACA INI JUGA !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...