Thursday, March 13, 2014

NAMPAK HATI PERUT PEMBANGKANG MALAYSIA !


Hari ini hari ketujuh MH370 hilang tanpa kesan. Negara sedang dilanda musibah yang kata Hishamuddin Hussein amat menginsafkan. Segala pakar dari seluruh dunia sedang menyatukan perasaan, fikiran dan tindakan untuk mencari penyelesaian.

Dalam negara, kerajaan dan rakyat bergabung. Doa dan solat hajat tidak henti henti dijalankan. Allah menguji untuk mengangkat darjat kita, insyaallah.

Pelik ! Pembangkang nampaknya sangat bimbang bila rakyat dilihat bersatu di belakang kerajaan. Tidak ada seorangpun pemimpin pembangkang mengajak bersama sama dalam kerja besar ini.

Semua blog upahan pembangkang setengah mati mencari kelemahan dan kesilapan kerajaan. Yang tak de diada adakan. Setiap usaha dikerah ke arah buktikan bahawa kerajaan telah gagal.

Sama naik dengan media luar negara. Media luar negara ni pulak kebanyakannya didokong Yahudi. Gila babi punya pembangkang memetik sumber luar ini untuk kukuhkan tohmahan mereka.

Hah Hah Hah ...kawan aku yang sebelum ini nak hidup mati bersama PAS semalam bagitau kat aku  " Tak sangka pulak pembangkang kita nih, negara tengah susahpun nak politik juga, frustlah ! "

Baru korang tau yer..betapa hitamnya hati perut pembangkang Malaysia!


1 comment:

  1. Aku dari dulu anggap pembangkang Malaysia ni sampah. Tak ada sumbangan.

    ReplyDelete

BACA INI JUGA !!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...